Logo HumineMENUMenu dostępności

PUBLIKACJE HUMINE

Transformacja cyfrowa szkół Małopolski

W ramach projektu Małopolskie Laboratorium Edukacji Cyfrowej HUMINE na zlecenie Stowarzyszenia „Miasta w Internecie” przeprowadzono badanie, mające na celu diagnozę stopnia przygotowania szkół do transformacji cyfrowej oraz określenie wpływu zmian, jakie zaszły w organizacji pracy szkół oraz w procesie kształcenia wskutek realizacji edukacji zdalnej w okresie pandemii COVID-19.

Poniższy raport odnosi się do danych zebranych wśród dyrektorów, nauczycieli oraz uczniów z 22 szkół modelowych oraz 22 szkół kontrolnych w okresie od 21 grudnia 2021 roku do 14 stycznia 2022 roku. W badaniu łącznie wzięło udział 44 dyrektorów, 1056 nauczycieli oraz 5200 uczniów szkół podstawowych i liceów. Szczegółowe dane dotyczące odpowiedzi nauczycieli oraz dyrektorów poszczególnych szkół modelowych znajdują się w załącznikach do tego dokumentu.

Załączniki:
Kontynuując przeglądanie tej strony, akceptujesz pliki cookies. Więcej na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.