Logo HumineMENUMenu dostępności

SZKOŁY MODELOWE INSPIRUJĄ

SZKOŁA PODSTAWOWA IM. BOHATERÓW WARSZAWY W BUKOWINIE TATRZAŃSKIEJ

opublikowano: 09.05.2023

Roboty na fizyce


Podczas omawiania na lekcjach fizyki działu kinematyka uczniowie mieli możliwość zbadania, z jaką prędkością poruszają się roboty. Zajęcia warsztatowe miały za zadanie przypomnienie i usystematyzowanie wiedzy dotyczącej ruchu, prędkości, drogi i czasu oraz wykorzystanie materiałów edukacyjnych oraz sprzętu pozyskanego w ramach programów: HUMINE, Laboratoria Przyszłości, CMI oraz projektu „Nowoczesna Edukacja Drogą do Sukcesu”.

Siódmoklasiści badali, z jaką średnią prędkością poruszają się  poszczególne roboty. Musieli oni zaprogramować trzy rodzaje robotów, wprawić je w ruch, zmierzyć, jaką drogę przebyły one w określonym czasie i dokonać określonych obliczeń, wykorzystując przy tym wiedzę zdobytą na lekcjach fizyki. Najszybszymi okazały się roboty pozyskane z projektu CMI, następnie roboty z projektu HUMINE. Najwolniejsze okazały się roboty pozyskane w ramach programu Laboratoria Przyszłości.  W doświadczeniach wykorzystano także telefony komórkowe, taśmy miernicze i urządzenia do pomiaru czasu pozyskane w ramach projektu edukacyjnego.  

OSTATNIE AKTUALNOŚCI Z TEJ SZKOŁY

22.06.2023

Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Warszawy w Bukowinie Tatrzańskiej

KOMPETENCJE 4.0 - WARSZTATY

Kompetencje 4.0 - warsztaty
14.06.2023

Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Warszawy w Bukowinie Tatrzańskiej

PROGRAM TINKERCAD NA ZAJĘCIACH – PROJEKTOWANIE I DRUK 3D

Program Tinkercad na zajęciach – projektowanie i druk 3D
06.06.2023

Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Warszawy w Bukowinie Tatrzańskiej

BRANŻOWE SYMULACJE BIZNESOWE - REVAS

Branżowe Symulacje Biznesowe - REVAS
25.05.2023

Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Warszawy w Bukowinie Tatrzańskiej

WIZYTA W PRACOWNI WSCHODZĄCYCH TECHNOLOGII CYFROWYCH

Wizyta w Pracowni Wschodzących Technologii Cyfrowych
Kontynuując przeglądanie tej strony, akceptujesz pliki cookies. Więcej na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.