Logo HumineMENUMenu dostępności

SZKOŁY MODELOWE INSPIRUJĄ

LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W MIECHOWIE

opublikowano: 09.02.2022

Cyfrowe metody aktywizujące uczniów stosowane podczas zajęć z biologii


Lekcja z wykorzystaniem interaktywnej animacji ze strony: biomanbio.com. W ramach gry uczniowie przeprowadzają transkrypcję, samodzielnie dobierając odpowiednie (komplementarne) nukleotydy w czasie syntezy RNA. 

Temat: Grupy krwi (dwie jednostki lekcyjne) 

Temat zrealizoway z wykorzystaniem interaktywnej gry „Blood typing” ze strony: https://educationalgames.nobelprize.org Gra ma charakter interaktywnej animacji. Uczniowie wykorzystując wiedzę dotyczącą grup krwi „ratują życie ofiarom wypadku, podając im krew”. W ramach gry muszą pobierać i ustalać grupę krwi pacjentów, a następnie podawać krew odpowiedniej grupy. 

OSTATNIE AKTUALNOŚCI Z TEJ SZKOŁY

20.02.2023

Liceum Ogólnokształcące im. Tadeusza Kościuszki w Miechowie

KOMPETENCJE 4.0 W LO

Kompetencje 4.0 w LO
31.05.2022

Liceum Ogólnokształcące im. Tadeusza Kościuszki w Miechowie

PROGRAMOWANIE ZE SKRILAB

Programowanie ze SkriLab
27.05.2022

Liceum Ogólnokształcące im. Tadeusza Kościuszki w Miechowie

STEAM NA FIZYCE

STEAM na fizyce
27.05.2022

Liceum Ogólnokształcące im. Tadeusza Kościuszki w Miechowie

TRÓJWYMIAROWA INFORMATYKA

Trójwymiarowa informatyka
Kontynuując przeglądanie tej strony, akceptujesz pliki cookies. Więcej na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.