SZKOŁY MODELOWE INSPIRUJĄ
Szkoła Podstawowa im. Komisji Edukacji Narodowej w Zaborzu
DZIEŃ CZYTANIA TOLKIENA
Dzień Czytania TolkienaLiceum Ogólnokształcące im. Tadeusza Kościuszki w Miechowie
ZMIENIAMY SIĘ Z HUMINE
ZMIENIAMY SIĘ Z HUMINESzkoła Podstawowa im. bł. ks. Jerzego Popiełuszki w Świniarsku
W ŚWIECIE MITÓW
W świecie mitówSzkoła Podstawowa im. Bohaterów Warszawy w Bukowinie Tatrzańskiej
KONKURS SKO „EKOPOMYSŁY”
Konkurs SKO „EKOpomysły”Szkoła Podstawowa im. Stanisława Wyspiańskiego w Mordarce
MIESIĄC JĘZYKA OJCZYSTEGO W SŁOWACH I OBRAZACH
Miesiąc języka ojczystego w słowach i obrazachLiceum Ogólnokształcące w Zespole Szkół im. Bartosza Głowackiego w Proszowicach
WRITING A SURVEY REPORT, CZYLI JAK NAPISAĆ RAPORT PO PRZEPROWADZENIU ANKIETY
WRITING A SURVEY REPORT, CZYLI JAK NAPISAĆ RAPORT PO PRZEPROWADZENIU ANKIETYSzkoła Podstawowa im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Niegowici
FIZYKA W CANVIE
Fizyka w CanvieI Liceum Ogólnokształcące im. Tadeusza Kościuszki w Dąbrowie Tarnowskiej
BADAMY TĘTNO
Badamy tętnoI Liceum Ogólnokształcące im. Tadeusza Kościuszki w Dąbrowie Tarnowskiej
ODCZYTYWANIE WŁASNOŚCI FUNKCJI Z WYKRESU
Odczytywanie własności funkcji z wykresuSzkoła Podstawowa im. bł. ks. Jerzego Popiełuszki w Świniarsku
NIETYPOWA LEKCJA MUZYKI
Nietypowa lekcja muzykiSzkoła Podstawowa nr 8 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w Tarnowie
WIOSENNE SPOTKANIE SCRATCH DOBRY
Wiosenne spotkanie Scratch DobrySzkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Skrzyszowie
PAN TADEUSZ - DAWNIEJ I DZIŚ
PAN TADEUSZ - DAWNIEJ I DZIŚSzkoła Podstawowa im. bł. ks. Jerzego Popiełuszki w Świniarsku
TORNADO W ŚWINIARSKU
Tornado w ŚwiniarskuSzkoła Podstawowa im. Jana Kochanowskiego w Brzeźnicy
MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ MATEMATYKI
Międzynarodowy Dzień MatematykiIV Liceum Ogólnokształcące im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w Olkuszu
WIRTUALNY ŚWIAT
Wirtualny światSzkoła Podstawowa im. Bohaterów Warszawy w Bukowinie Tatrzańskiej
DZIEŃ PATRONA SZKOŁY
Dzień Patrona SzkołySzkoła Podstawowa im. Jana Kochanowskiego w Brzeźnicy
SCRATCH, CZYLI PROGRAMOWANIE PRZEZ ZABAWĘ
Scratch, czyli programowanie przez zabawę